Er du ikke tilfreds med den vare, du har bestilt? Har du bestilt den forkerte vare? Eller ønsker du at annullere købet af en anden grund?

Så kan du returnere eller bytte din ordre. Det har både forbrugere og erhvervskunder hos Mroix. Mroix. har 14 dages fortrydelsesret.

 

  • Produkter, der skal returneres, skal være komplette, ubeskadigede og i original emballage. Du er velkommen til at inspicere produktet, som du ville gøre i en butik.
  • Vi kan ikke tage produkter tilbage, der har uoprettelige skader. Du vil ikke modtage en refusion.
  • Returomkostninger, såsom emballage og forsendelsesomkostninger, er udelukkende kundens ansvar.

 

Pak din returnering omhyggeligt.

Sørg for at pakke returen godt ind, og brug om nødvendigt papir eller plastik til at beskytte de enkelte dele. Dette vil forhindre skader på produktet under transport. Hvis din returnering ankommer beskadiget til os på grund af skødesløs emballering, vil vi være forpligtet til at tilbageholde det beløb, der skal krediteres.

Hvordan kan jeg returnere min ordre?

Send en e-mail til os via her og modtag en returformular. Send den udfyldte returformular sammen med fakturaen med forsendelsen. Hvis denne formular ikke er fuldt udfyldt, kan vi ikke behandle returanmodningen.

Når vi har modtaget dine returnerede varer, sørger vi for, at købsbeløbet bliver krediteret din konto inden for 14 dage.

Nieuwsbrief

Extra voordelen, promoties en productaanbevelingen speciaal voor jou!